فب(فایل الکترونیک برتر)

فب(فایل الکترونیک برتر)

( Best Electronic File)FEB
فب(فایل الکترونیک برتر)

فب(فایل الکترونیک برتر)

( Best Electronic File)FEB

دانلود پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS

پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS

دانلود پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS بررسی الکترونیک دیجیتال منطق CMOS پاورپوینت جامع و کامل الکترونیک دیجیتال منطق CMOS کاملترین پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS پکیج پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS مقاله الکترونیک دیجیتال منطق CMOS تحقیق الکترونیک دیجیتال منطق CMOS

دانلود پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS

دانلود پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS
بررسی الکترونیک دیجیتال منطق CMOS
پاورپوینت جامع و کامل الکترونیک دیجیتال منطق CMOS
کاملترین پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS
پکیج پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS
مقاله الکترونیک دیجیتال منطق CMOS
تحقیق الکترونیک دیجیتال منطق CMOS
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1866 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 90 صفحه

الکترونیک دیجیتال منطق CMOS مقدمه منطق CMOS مهمترین خانواده مدرات منطق بشمار میرود. این منطق از اینرو Complementary نامیده میشود که در آن به تعداد مساوی از ترانزیستورهای n-channel و p-channel استفاده شده است که بصورت مکمل هم کار میکنند.
مزیت غیر قابل رقابت آن در توان مصرفی بسیار ناچیز ترانزیستورها در حالت ایستاست. همچنین قابلیت مجتمع سازی بسیار بالا و سرعت زیاد آن باعث شده تا در اغلب وسایلی که از باتری استفاده میکنند نظیر کامپیوترهای قابل حمل و گوشی های تلفن همراه از این تکنولوژی استفاده شود. منطق CMOS یک تابع f(a,b,…x) را میتوان با استفاده دو مدار متمم مطابق شکل مقابل پیاده سازی نمود.
بازای ترکیب مورد نظر ورودی ها فقط یکی از مدارات pull up و یا pull down فعال شده و باعث میشود تا خروجی به منبع تغذیه و یا زمین وصل شود.
در منطق CMOS برای ساختن مدارات pull up از ترانزیستور های نوع p و برای ساختن مدارات pull down از ترانزیستور های نوع n استفاده میشود.

معکوس کننده CMOS گیت های پایه پیاده سازی تابع معکوس کننده CMOS یک معکوس کننده CMOS از یک ترانزیستور افزایشی NMOS و یک ترانزیستور افزایشی PMOS تشکیل میشود.
بازای ورودی VIN=0 ترانزیستور n قطع بوده و ترانزیستور p در ناحیه خطی است. لذا خروجی در منطق یک قرار گرفته و برابر است با VDD
بازای ورودی VIN=VDD ترانزیستور n در ناحیه خطی قرار گرفته و ترانزیستور p قطع است. لذا خروجی صفر است.
در هر دو حالت جریانی که از منبع کشیده میشود بسیار ناچیز و در حد جریان نشتی ناحیه قطع ترانزیستور است از اینرو توان مصرفی این گیت بسیار کم است.
اندازه هر ترانزیستور 1/10 ترانزیستور دو قطبی و 1/500 اندازه مقاومت است لذا امکان مجتمع سازی این وسیله بسیار زیاد است.
تاخیر گیت های CMOS امروزی در حد یپکوثانیه است.
تنها نقطه ضعف آنها تغذیه مدارات بیرونی است که از این لحاظ تکنولوژی دوقطبی هنوز بر CMOS برتری دارد. مشخصه انتقال ولتاژ وقتی ورودی مدار مقابل کمتراز Vt باشد ترانزیستور n قطع بوده و ترانزیستورp در ناحیه خطی خود عمل خواهد نمود. درنتیجه
VOH=VDD
با افزایش ورودی ترانزیستور n در ناحیه اشباع و ترانزیستور p در ناحیه خطی قرار میگیرد.
شرط اشباع ترانزیستور n برابر است با:
اگر این شرط برقرار باشد جریانی که از منبع کشیده میشود برابر با جریان اشباع ترانزیستور nخواهد شد:


مشخصه انتقال ولتاژ ولتاژ خروجی از رابطه زیر بدست می آید که در آن VDSPO ولتاژی منفی است.


بنابراین:

از آنجائیکه مقدار Vout از قبل معلوم نیست بعد از بدست آمدن آن باید شرایط اشباع ترانزیستور n و خطی بودن ترانزیستورp دوباره چک شود.
مشخصه انتقال ولتاژ با افزایش ولتاژ ورودی VIN ترانزیستور p نیز اشباع میشود. شرط اشباع هر دو ترانزیستور عبارت است از:

با اشباع هر دو ترانزیستور تعیین منحنی مشخصه انتقال بدون دانستن پارامترهای مدولاسیون کانال امکانپذیر نیست. یک راه ممکن درونیابی بین دو ناحیه مجاور منحنی مشخصه است. مشخصه انتقال ولتاژ با قرار گرفتن ترانزیستور n در ناحیه خطی و p در ناحیه اشباع جریان منبع برابر با جریان ترانزیستور p خواهد بود و خروجی برابر با VDS ترانزیستور n خواهد شد.
شرط اشباع ترانزیستور p و خطی بودن ترانزیستور n برابر است با:
تحت این شرایط داریم: مشخصه انتقال ولتاژ با نزدیک شدن ورودی به VDD ترانزیستور p قطع خواهد شد.

در این حالت جریان منبع صفر شده و خروجی نیز برابر صفر میشود.
ملاحظه میشود که میزان نوسان خروجی برابر با ولتاژ VDD خواهد شد. این خاصیت عملکرد rail-to-rail گیت CMOS نامیده میشود که ویژگی مهمی برای آن بشمار میرود. خلاصه منحنی مشخصه مثال تاخیر انتشار برای تخمین تاخیر انتشار گیت معکوس کننده مقابل فرض میشود که تغییر در ورودی بصورت پله ای باشد.
برای محاسبه t PHL فرض کنید که در لحظه t=0 ورودی از صفر به VDD تغییر کند. ترانزیستور n در لحظه t=0+ اشباع بوده و تا رسیدن خروجی به VDD-VT در اینحالت باقی میماند. در این زمان یک جریان ثابت از ترانزیستور n عبور خواهد نمود.


این ترانزیستور با رسیدن خروجی به مقدار
خطی میشود.


وقتی خروجی از VDD-VT کمتر میشود ترانزیستور n وارد ناحیه خطی خود میشود.
در این ناحیه میتوان ترانزیستور را با مقاومتی مدل نمود ...

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

 

دانلود پاورپوینت الکترونیک دیجیتال منطق CMOS

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 296 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) تاریخچه پیدایش و شکل گیری تجارت الکترونیک: 12

2-2) تجارت الکترونیک: 15

2-3) مزایا و معایب اینترنت و تجارت الکترونیک: 15

2-4) تجارت الکترونیکی به عنوان یک بازار: 17

2-5 ) اشکال مختلف تجارت الکترونیکی: 18

2-6 ) انقلاب و اقتصاد دیجیتالی: 20

2-7 ) استفاده از تجارت الکترونیکی حرکتی به سوی اقتصاد دیجیتالی: 21

2-8 ) مدل های تجارت الکترونیک: 23

2- 8-1- مدل مصرف کننده- مصرف کننده: 24

2- 8-2- مدل تجارت- مصرف کننده: 24

2- 8-3- مدل تجارت- تجارت: 25

2- 8-4- مدل مصرف کننده- تجارت: 25

2-9) مزایای تجارت الکترونیک... 25

2-10) تجارت الکترونیک در ایران: 26

2-11) تاثیر تجارت الکترونیک بر بیمه : 28

2-12) کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه : 28

2-13) بیمه: 29

2-14) مدل های بلوغ الکترونیکی: 30

2-15) مدل گارتنر: 31

2- 16 ) مدل بلوغ دولت الکترونیکی گارتنر: 32

2-17) بیمه الکترونیک: 36

2-18) تاریخچه بیمه الکترونیکی در جهان و ایران: 37

2-19) نحوه ی ارائه ی بیمه الکترونیک در شرکت های بیمه گر منتخب و پیش نیازهای آن: 40

2-20) پیش نیازهای پیاده سازی بیمه الکترونیکی: 42

2-21 ) پیامدهای پیاده سازی بیمه الکترونیک در صنعت بیمه: 43

2-22 ) توسعه نیافتگی بیمه در ایران: 46

2-23) پیشینه تحقیق : 47

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 296 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) تاریخچه پیدایش و شکل گیری تجارت الکترونیک: 12

2-2) تجارت الکترونیک: 15

2-3) مزایا و معایب اینترنت و تجارت الکترونیک: 15

2-4) تجارت الکترونیکی به عنوان یک بازار: 17

2-5 ) اشکال مختلف تجارت الکترونیکی: 18

2-6 ) انقلاب و اقتصاد دیجیتالی: 20

2-7 ) استفاده از تجارت الکترونیکی حرکتی به سوی اقتصاد دیجیتالی: 21

2-8 ) مدل های تجارت الکترونیک: 23

2- 8-1- مدل مصرف کننده- مصرف کننده: 24

2- 8-2- مدل تجارت- مصرف کننده: 24

2- 8-3- مدل تجارت- تجارت: 25

2- 8-4- مدل مصرف کننده- تجارت: 25

2-9) مزایای تجارت الکترونیک... 25

2-10) تجارت الکترونیک در ایران: 26

2-11) تاثیر تجارت الکترونیک بر بیمه : 28

2-12) کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه : 28

2-13) بیمه: 29

2-14) مدل های بلوغ الکترونیکی: 30

2-15) مدل گارتنر: 31

2- 16 ) مدل بلوغ دولت الکترونیکی گارتنر: 32

2-17) بیمه الکترونیک: 36

2-18) تاریخچه بیمه الکترونیکی در جهان و ایران: 37

2-19) نحوه ی ارائه ی بیمه الکترونیک در شرکت های بیمه گر منتخب و پیش نیازهای آن: 40

2-20) پیش نیازهای پیاده سازی بیمه الکترونیکی: 42

2-21 ) پیامدهای پیاده سازی بیمه الکترونیک در صنعت بیمه: 43

2-22 ) توسعه نیافتگی بیمه در ایران: 46

2-23) پیشینه تحقیق : 47

دانلود مبانی نظری و پیشینه تجارت الکترونیک و بیمه الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 88 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2 مقدمه. 12

2-1 فناوری اطلاعات و ارتباطات... 12

2-2 تعامل در آموزش از راه دور. 

2-2-1 تعامل استاد – دانشجو............................................... 14

2-2-2 تعامل دانشجو – دانشجو........................................... 14

2-2-3 تعامل دانشجو – محتوا............................................ 14

2-2-4 تعامل استاد – محتوا..................................................... 15

2-2-5تعامل استاد-استاد........................................................... 15

2-2-6تعامل محتوا-محتوا......................................................... 15

2- 3 مراحل تکامل فناوری آموزشی.. ............16

2-3-1 فناوری توزیعی .........................................................   16

2-3-2 فناوری اشتراکی.........................................          16

2-3-3 فناوری تعاملی....................................................         17

2-4 نظریه‌های مورد استفاده در فناوری آموزشی.. 18

2-4-1 نظریه رفتارگرایی.................................................          18

2-4-2 نظریۀ شناخت گرایی....................................... 19

2-4-3 نظریۀ سازنده گرایان............................................ 19

2-5 دسته‌بندی آموزش الکترونیکی.. 20

2-5-1 یادگیری شخصی................................................... 20

2-5-2 یادگیری جمعی..............................................         21

2-5-3 کلاس‌های مجازی.................................................. 21

2-6 آموزش از راه دور. 21

2-6-1 نسلهای آموزش از راه دور............................ 22

2-6-1-1 نسل اول...........................................................23

2-6-1-2 نسل دوم.........................................................24

2-6-1-3 نسل سوم............................................................24

2-6-1-4 نسل چهارم......................................................24

2-6-1-5 نسل پنجم....................................................24

2-6-2 تاریخچه آموزش از راه دور در ایران.........................  25

2-7 آموزش مجازی.. 25

2-7-1 شیوه‌های آموزش مجازی.....................................  28

2-7-1-1 آموزش فاصله‌ای.........................................28

2-7-1-2 آموزش الکترونی.........................................28

2-7-1-3 پخش شبکه‌ای تعاملی...............................28

2-7-1-4 پخش شبکه‌ای زنده..............................................29

2-7-1-5 همایش‌های روی خط......................................29

2-7-1-6 آموزش آن‌لاین..............................................29

2-7-1-7 پخش شبکه‌ای.................................................29

2-7-1-8 هم اندیشی مجازی............................................29

2-7-2 عناصر آموزش مجازی............................................30

2-7-2-1 هدف‌های برنامه درسی..............................30

2-7-2-2 فعالیت‌های یادگیری.......................................30

2-7-2-3 مواد و منابع یادگیری...........................................31

2-7-2-4 محتوای الکترونیکی.......................................31

2-7-2-4-1 استانداردهای محتوای الکترونیکی............32

2-7-2-4-2 بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی........33

2-7-2-5 سامانه مدیریت یادگیری......................................35

2-7-2-6 نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی...............35

2-7-2-7 مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی.....................37

2-7-2-7-1 مهارت به کارگیری رایانه....................40

2-7-2-7-2 مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانه‌های مدیریت یادگیری....40

2-7-2-7-3 مهارت در به کارگیری تجارب اولیه..................41

2-7-2-7-4 مدیریت زمان...............................................41

2-7-2-7-5 مهارت‌های زبانی......................................42

2-7-2-7-6 مهارت‌های نوشتاری..............................42

2-7-2-7-7 مهارت حل مساله................................................42

2-7-2-7-8 مهاررت تفکر انتقادی...............................43

2-7-2-7-9 مهارت پرسشگری..........................................45

2-7-2-7-10 مهارت به کارگیری شیوه‌های مطالعه و یادگیری.......... 45

2-7-2-7-11 مهارت فراشناختی......................................46

2-7-2-7-12 مهارت خودرهیابی.......................................47

2-7-2-7-13 مسئولیت‌پذیری...................................................48

2-7-2-7-14 خودارزیابی...............................................48

2-7-2-7-15 مهارت برقراری ارتباط همزمان و ناهمزمان...............49

2-8 رضایت تحصیلی.. 50

2-8-1 خودتوانی اینترنتی یادگیرنده...................................52        

2-8-2 پاسخگویی به موقع مدرس...............................52       

2-8-3 انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی..................52        

2-8-4 کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی..........................52        

2-8-5 کیفیت فناوری...................................................53      

2-8-6 سودمندی سامانه...............................................53       

2-8-7 سهولت استفاده از سامانه......................................53       

2-8-8 تنوع در ارزیابی...................................................53      

2-9 پیشرفت تحصیلی..

2-10 ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی..

2-11 جایگاه مهارت‌های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه‌های مجازی.. 57

2-12 پیشینه پژوهش... 60

2-12-1 پژوهشهای انجام شده خارجی.........................60       

2-12-2 پژوهشهای انجام شده داخلی............................63       

2-13 جمع بندی.. 70

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی

مبانی نظری و پیشینه نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی

مبانی نظری و پیشینه نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی

مبانی نظری و پیشینه نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل docx
حجم فایل 716 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1. مقدمه. 11

2-2. مفهوم شناسی گردشگری.. 11

2-3. انواع دیدگاه‌ها در باب گردشگری.. 13

2-4. وضعیت گردشگری در ایران.. 14

2-4-1. گردشگری در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی.. 14

2-4-2. گردشگری بعد از انقلاب انقلاب اسلامی.. 15

2-4-3. گردشگری در برنامه‌های توسعه. 16

2-4-3-1. برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (72-1368) 17

2-4-3-2. برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (79-1374) 18

2-4-4. برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (1383-1379) 19

2-4-5. برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (1388-1384) 20

2-5. عوامل موثر بر جذب گردشگری.. 22

2-5-1. بازاریابی.. 22

2-5-2. تبلیغات... 24

2-6. رویکردهای نظری گردشگری.. 24

2-6-1. رویکرد سیستمی.. 24

2-7. مدل­های گردشگری.. 27

2-8. دیدگاه سازمان جهانی گردشگری.. 29

2-8-1. دیدگاه لیپر. 30

2-8-2. دیدگاه گان.. 31

2-8-3. دیدگاه بریونز، تجیدا و مورالس.... 33

2-8-4. دیدگاه کاسپار 34

2-8-5. دیدگاه هولدن.. 35

2-9. گردشگری و رسانه. 36

2-9-1. انواع رسانه از بُعد گردشگری.. 37

2-9-2. رسانه ­های محرک گردشگری.. 38

2-9-2-1. کتابهای راهنما 39

2-9-2-2. رادیو. 39

2-9-2-3. تلویزیون.. 40

2-10. فناوری اطلاعات و گردشگری.. 41

2-10-1. گردشگری الکترونیکی.. 43

2-11. پیشینه تحقیق.. 46

2-11-1. پیشینه داخلی.. 46

2-11-2. پیشینه خارجی  49

دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی